​072-3945403

רשת loveat

רשת loveat

רשת loveat היא לא עוד רשת של בתי קפה כמו שאתם יכולים למצוא בכל מקום. מדובר ברשת המציעה בשורה של ממש בתחום, רשת קפה אורגנית.

ברשת קפה loveat תוכלו למצוא תפריט מגוון במיוחד, עשיר מאוד, הכולל מגוון רחב של מנות שונות וכמובן, קפה איכותי, והכל אורגני. בכל מנה עושים שימוש בחומרי הגלם הטריים, האיכותיים, והנקיים ביותר שניתן למצוא, כך שאתם זוכים לקבל מנות שהן לא רק טעימות, אלא גם בריאות.

רשת loveat התחילה את דרכה באזור תל אביב, שם צברה תאוצה רבה בתוך זמן קצר במיוחד. החידוש שהיא הביאה בתחום בתי הקפה הביא לביקוש רב מצד הלקוחות, ביקוש שרק הולך ומתעצם מידי יום.

חולמים על בית קפה מצליח משלכם? בואו להצטרף לרשת loveat!

אם תמיד חלמתם להקים סניף של בית קפה באזור המגורים שלכם, ולא ידעתם איזה יתרון להציע בכדי להפוך את בית הקפה שלכם לאטרקטיבי ומבוקש במיוחד, עכשיו אתם יכולים לעשות בדיוק את זה! רשת loveat מגייסת זכיינים להקמה של סניפים חדשים בכל רחבי הארץ ומזמינה אתכם להצטרף להצלחה ולהקים סניף loveat באזור בו אתם מתגוררים!

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים בטופס צור הקשר באתר ויועץ זכיינות מקצועי מטעמנו יחזור אליכם בהקדם עם כל המידע לו אתם זקוקים.

תנאי הזכיינות רשת loveat -

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
מלאה 32% 50 מ' ומעלה 3.5% כל הארץ
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
450,000 ש"ח לסניף קטן
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
150,000 ש"ח    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014