​072-3945403

יצירת קשר
...טוען...

פתיחת סניף / סניפי ג'פניקה

תודה שהגעתם לפורטל זכיינות המזון של ישראל!
פורטל זה הוקם כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר בנושא הזכיינות. 

צוות הפורטל עובד מסביב לשעון כדי לספק לכם את מרבית האפשרויות, ועל מנת ללוות אתכם לעד. 

ברוך בואכם לעמוד פתיחת סניף / סניפי ג'פניקה. צוות הפורטל יספק לכם שירות שלא נראה כדוגמתו. בעקבות הניסיון הרב שלנו, אנו מסוגלים ללוות אותך בכל אחד מהשלבים שתיתקלו בהם, כולל זכיונות

הבינו תמיד כי זכיינות מסוגלת להיות הפיתרון המושלם עבורכם. בשביל מה לכם להקים עסק מאפס כאשר ניתן להצטרף להצלחה של מותג קיים? אנחנו בטוחים שלאחר זמן מה גם אתם תהיו בטוחים כי אין כל סיבה שאם אתם חפצים בפתיחת סניף / סניפי ג'פניקה, לא תשיגו אותו בעזרת זכיינות.

מסיבה זו, אזרו אומץ, ובצעו כעת את ההחלטה המושלמת ביותר עבורכם. אין זה צריך לשנות אם אתם רוצים לאתר פתיחת סניף / סניפי ג'פניקה או כל נושא אחר – צוות פורטל הזכיינות של ישראל לעד יעמוד בשבילכם ויספק לכם ים של אופציות כדי להגשים חלום.

אם אתם חוששים מרכישת זכיינות, זכרו כי בכל רעיון בחיים תמיד נמצא קמצוץ של סיכון. כאשר אתם עושים את השלבים דרך הפורטל, אין אף סיבה שלא תגשימו חלום!

חברות מומלצות לפי אזור חיפוש

"כרמליס בייגל" הינה רשת שהחלה לפעול כבר לפני 30 שנה ומאז התפרסמה מאוד והיא נחשבת לאחת המאפיות המבוקשות ביותר בקהילה היהודית של העיר לונדון. במאפייה ניתן למצוא תפריט חלבי עשיר במיוחד אשר כל המתכונים בו הינם המתכונים השמורים של המאפייה, אלו אשר מייחדים אותה למשך כל השנים הללו.
הסניף הראשון של רשת גולדה בר הוקם בשנת 2010 בקריית חיים. גולדה בר שניתן על שמה של ראש ממשלת ישראל גולדה מאיר מציע תפריט עשיר ומגוון של מנות איכותיות.

מאמרים מקצועיים לפי תוצאות חיפוש

  • מחפשים חברה מזכה אשר ממנה תוכלו לרכוש זיכיון בצורה טובה ולהצטרף אל ההצלחה שלה ? הגעתם אל המקום הנכון.
  • מצוקת האשראי, תנאי האשראי השוררים בשוק, קשיי גבייה ותשלומי מיסים בתאריכים קבועים, כל אלה מביאים למצוקת אשראי ותזרים מזומנים חנוק.
  • משרד דנהירש ושות' (DNH) מתמחה בייצוג ובליווי רשתות מזכות וזכיינים של מותגים מובילים ממגוון תחומים (מזון, הלבשה, מוצרי צריכה ותחומים אחרים). מעורבות

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014