​072-3945403

יצירת קשר
...טוען...

קפה פריז

ברוכים הבאים לפורטל זכיינות המזון של ישראל!
אתר זה הוקם כדי לתת לכם את השירות המושלם בעולם הזכיינות. 

צוות הפורטל עובד 24 שעות כדי לתת לכם את מרבית האפשרויות, ועל מנת ללוות אתכם עם כל החלטה והחלטה. 

ברוך בואכם לעמוד קפה פריז. צוות האתר יעניק לכם שירות שלא נראה כדוגמתו. בעקבות הניסיון הרב שלנו, נוכל ללוות כל אחד ואחד מכם בכל אחד מהשלבים שתעברו בהם, כולל זיכיון

דעו תמיד כי זכיינות מסוגלת להיות הפיתרון הטוב ביותר עבורכם. בשביל מה לכם להקים עסק מאפס כאשר אפשר להצטרף לרזומה של מותג מוכח? אנחנו יודעים שלאחר תקופה גם אתם תבינו כי לא קיימת סיבה שאם אתם חפצים ב קפה פריז, לא תגיעו אליו באמצעות זכיינות.

מסיבה זו, אזרו אומץ, ובצעו כעת את ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לקבל. אין זה משנה אם אתם רוצים לאתר קפה פריז או כל נושא אחר – צוות פורטל הזכיינות של ישראל לעד יעמוד לשירותכם ויספק לכם כמות גדולה של כלים כדי להצליח.

אם אתם חוששים מרכישת זיכיון, הבינו כי בכל רעיון בחיים תמיד נמצא מוטיב של אי ביטחון מוחלט. כאשר אתם מבצעים את השלבים דרך האתר, אין אף סיבה שלא תגיעו להצלחה!

חברות מומלצות לפי אזור חיפוש

רשת קפה פריז הינה רשת של בתי קפה בעלי אופי ואווירה צרפתית מיוחד. הרשת הינה רשת בעלת הצלחה רבה בישראל וכעת מחפשת זכיינים אשר רוצים להצליח ומעוניינים להצטרף לעסק בעל רווחים גבוהים.

מאמרים מקצועיים לפי תוצאות חיפוש

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014